بلیط هواپیما تهران اردبیل

بلیط هواپیما تهران اردبیل

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بلیط هواپیما تهران اردبیل
بازدید : 201

استان اردبیل یکی از مناطق گردشگری ایران است. یکی از ویژگی های این استان آب و هوای مطبوع و خنک این منطقه در بهار و تابستان است. اکثر ساکنان استان اردبیل آذری‌هایی هستند که به زبان ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند. البته در مناطقی از شهرستان نمین در شرق استان به زبان های تاتی و تالشی نیز در بین مردم صحبت می شود. استان اردبیل یکی از استان های شمال غربی ایران است. این استان از شمال با جمهوری آذربایجان، از غرب با استان آذربایجان شرقی، از شرق با رشته کوه های تالش با استان گیلان و از جنوب با استان زنجان همسایه است. اردبیل با وسعتی در حدود 1801 کیلومتر مربع یکی از شهرهای بزرگ ایران و در شمال غرب کشور قرار دارد. این شهر تاریخی نیز یکی از سردترین شهرهای ایران است که در نزدیکی مرز آذربایجان قرار دارد. اردبیل در طول تاریخ به نام های مختلفی از جمله «دارالاشد»، «دارالملک»، «دارالعرفان» و «شهر مقدس» ملقب بوده و به دلیل قرار گرفتن بر روی سیلک از رونق اقتصادی خوبی برخوردار بوده است. جاده. امروزه نیز این شرایط خاص جغرافیایی باعث شده است که علاوه بر مسافران، بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل نیز خریدار دائمی بلیط هواپیما تهران اردبیل در پروازهای داخلی باشند.

 

بلیط هواپیما تهران اردبیل 

برای رزرو بلیط هواپیما تهران اردبیل و به طور کلی بلیط هواپیما اردبیل می توانید در صفحه جستجوی آس چارتر تهران را به عنوان مبدا و اردبیل را به عنوان مقصد پرواز خود انتخاب کنید.

بلیط رفت و برگشت از تهران به اردبیل: برای بلیط رفت و برگشت از تهران به اردبیل، در کادر بالا علامت «رفت و برگشت» را بزنید.

بلیط یک طرفه تهران به اردبیل: اگر قصد رزرو بلیط یک طرفه تهران به اردبیل را دارید، گزینه «یک طرفه» را انتخاب کنید.

پرواز چند مسیره: گزینه چند مسیری نیز برای زمانی است که از تهران به اردبیل و سپس به شهر دیگری می روید.

تاریخ را انتخاب کنید: تاریخ حرکت پرواز تهران به اردبیل (و در صورت لزوم تاریخ بازگشت خود را انتخاب کنید). در صورت نیاز می توانید تاریخ را تنظیم کنید.

شماره: در قسمت مسافران و کلاس پرواز، تعداد مسافران خود را انتخاب کنید. تعداد بزرگسالان، کودکان و خردسالان. همچنین کلاس پروازی خود (اکونومی ارزان ترین، بیزینس متوسط ​​و فرست کلاس که در ایران نداریم گران ترین است) پرواز خود را انتخاب کنید.

گزینه جستجو را انتخاب کنید، می توانید با بررسی زمان پرواز، قیمت، ایرلاین و ... هر کدام از پروازهای تهران به اردبیل را که دوست دارید انتخاب کنید.

پس از ثبت نام برای چند ثانیه می توانید مشخصات خود را وارد کرده و مبلغ بلیط را با کارت شتاب پرداخت کنید.

چند ثانیه صبر کنید تا بلیط تهران به اردبیل شما صادر شود. شما یک فایل PDF دریافت خواهید کرد (که همچنین برای شما ایمیل خواهد شد).

اگر مایل به پرینت بلیط هستید، اما فقط با کد ملی پرواز داخلی و شماره پاسپورت پرواز خارجی، می توانید کارت پرواز خود را در فرودگاه تهران دریافت کنید. کارت ملی را حتما همراه داشته باشید.

 


نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت : 11:10
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید